14.1.10

Games People Play

Δεν είχα κοινό σημείο επαφής με τα αγόρια.
Ok.
Άλλο φύλο. Δε γαμιέται.
Με τα κορίτσια; Γιατί συνέβαινε ακριβώς το ίδιο;
Ή χειρότερα;...

Όταν ξεκινήσαμε να έχουμε σχέσεις, η συμπεριφορά τους ήταν άσχετη με τη δική μου.
Ή η δική μου άσχετη με τη δική τους;...

Όταν έβλεπαν έναν πολλά βαρύ και ασήκωτο τύπο, έτρεχαν όλες να του την πέσουν.
Εγώ δεν κουνούσα βήμα.
Εκείνες τις λίγωνε.
Εμένα με αηδίαζε.

Όταν κάποιος έτρεχε με μηχανές και περνούσε κόκκινα φανάρια και Stop, έτρεχαν όλες να τον θαυμάσουν.
Εγώ δεν κουνούσα βήμα.
Εκείνες τον θεωρούσαν ατρόμητο.
Εγώ τον θεωρούσα μαλάκα.

Όταν κάποιος έβριζε, έκανε χειρονομίες και τα έβαζε με άλλον, έτρεχαν όλες να του τραβήξουν τη προσοχή.
Εγώ δεν κουνούσα βήμα.
Εκείνες τον θεωρούσαν μάγκα.
Εγώ τον θεωρούσα κάφρο.

Το ζητούμενό μου, με το ιδανικό τους, η μέρα με τη νύχτα.
Ή τα μαύρα μεσάνυχτα;...

Και οι στρατηγικές;!
Ωωω... οι στρατηγικέεες...
Ok.

"Όταν κάποιος σου δίνει το τηλέφωνό του, δεν τον παίρνεις ποτέ! Τον αφήνεις καμμιά βδομάδα και μετά - όταν θα τον καλέσεις - θα του πεις ότι το βρήκες κατά λάθος και τότε μόνον θυμήθηκες ότι είχες ξεχάσει να τον πάρεις".

"Όταν χτυπάει το τηλέφωνο, δεν θα το σηκώνεις αμέσως! Θα το αφήνεις να χτυπάει. Πολλές φορές. Που και που, μη το σηκώνεις και καθόλου. Να αναρωτιέται".

"Αν σου αρέσει κάποιος, δεν θα του το δείξεις! Θα το παίξεις αδιάφορη και θα τον αφήνεις να ψήνεται. Όταν θα πάρει χρώμα, θα συμπεριφέρεσαι σαν να του κάνεις χάρη".

"Σε περίπτωση που ενδιαφέρεται και έχει σχέση, εσύ θα κάνεις ότι δεν μπορείς! Θα εμφανίζεσαι, όμως, μπροστά του και θα τυλίγεις την τούφα σου στο δάκτυλο, θα ανοιγοκλείνεις, λάγνα, τα βλέφαρά σου και θα σταυρώνεις τα πόδια σου απέναντί του. Θα της τον πάρεις την άλλη μέρα".

"Όταν θα κάνεις σχέση μαζί του, θα τον τσεκάρεις που πάει και τι κάνει! Να ψάχνεις κινητά, πορτοφόλια. Ό,τι βρίσκεις. Μια μέρα θα σου την κάνει και δεν θα ξέρεις από που σου ήρθε".

"Αν σου λέει ότι θα δει τους φίλους του, να ζητάς να πας μαζί του! Οι φίλοι του πρέπει να σε συμπαθήσουν, οπότε μίλα κι εσύ για ποδόσφαιρα, αυτοκίνητα, γκόμενες, λες και είσαι ένας από αυτούς. Και οι φίλοι του θα σε γουστάρουν και θα μπορείς να τον ελέγχεις".

"Στο sex, πρέπει να τα κάνεις όλα! Ό,τι του αρέσει. Να υποκριθείς, εάν χρειαστεί. Οι άνδρες θέλουν κυρία στο σαλόνι, πουτάνα στο κρεβάτι. Τους άνδρες τους κρατάς πάντα από το πουλί".

Ok.
Όλα αυτά μου προκαλούσαν ένα πράγμα: νεύρα. Πολλά νεύρα, όμως...
Έψαχνα τους χάρτες για να βρω από ποιον πλανήτη ήρθα, λέμε.
Δεν μιλούσαμε την ίδια γλώσσα, πως το λένε;

Τι εννοώ.
1. Όταν είχα το τηλέφωνο κάποιου, σήμαινε ότι μου άρεσε. Τώρα, σαν άνθρωπος, σαν γκόμενος, μου άρεσε. Θα τον έπαιρνα τηλέφωνο όποτε είχαμε συμφωνήσει. Αν μου το έπαιζε - για κάποιον λόγο - ιστορία, τον διέγραφα από τις επαφές. Τόσο απλά. Όσο για την περίπτωση που ξεχνούσα να του τηλεφωνήσω; Του ζητούσα συγγνώμη. Καθώς όφειλα.

2. Όταν χτυπούσε το τηλέφωνο - όποιος κι αν ήταν - το σήκωνα. Αν δεν μπορούσα να απαντήσω, θα ξανάπαιρνε. Δεν αναρωτήθηκε ποτέ κανείς. Ήξερε ότι είχα δουλειά.

3. Όταν μου άρεσε κάποιος, πήγαινα και του το έλεγα. "Ξέρεις, τάδε, εμένα μου αρέσεις. Εάν νομίζεις ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις, ok. Αν όχι, πες το μου από τώρα. Γιατί εγώ δέρνω". Μπορεί να χρειάστηκε αιθέρας - κάποιες φορές, δεν λέω - αλλά όλα καλά.

4. Δεν έτυχε να με ενδιαφέρει ποτέ κάποιος που είχε σχέση. Ή δεν το θυμάμαι. Δεν έφαγα ποτέ τα μαλλιά μου, τα βλέφαρά μου ήταν - κυρίως - στατικά, τα πόδια μου τα σταύρωνα συνέχεια, όπως και να είχε. Κάτι που δεν μου ανήκε ή δεν θα είχε την προπτική να γίνει δικό μου, δεν με ενδιέφερε.

5. Δεν τσέκαρα ποτέ κανέναν. Εγώ ήμουν γυναίκα. Όχι η αστυνομία. Δεν μου την έκανε ποτέ κανείς, απ' όσο γνωρίζω.

6. Εγώ ήμουν η γκόμενά του κι εκείνοι ήταν οι φίλοι του. Με έβλεπαν μόνον όταν υπήρχε κοινωνικός λόγος. Έτσι, στα ξεκάρφωτα, ούτε σε φωτογραφία. Μάλλον με παρακαλούσαν. Κι εκείνος κι εκείνοι. Έλεγχος, για μένα, σήμαινε άλλα πράγματα. Και με άλλον τρόπο.

7. Στο sex έκανα ό,τι ήθελα εγώ. Περιορισμένη ποικιλία. Και ποσότητα. Και πολλά απαγορευτικά. Χρειάστηκε να υποκριθώ 2 φορές στη ζωή μου - με τον ίδιο άνδρα. Εκείνος ήταν πολύ έτοιμος κι εγώ πολύ κουρασμένη. Το κατάλαβε και τις 2. Τον στενοχωρούσε για 2 μέρες. Αν στο σαλόνι ήμουν κυρία μία, στο κρεβάτι ήμουν κυρία 10.

Και, ναι. Τους άνδρες ήθελα πάντα να τους κρατάω από το πουλί. Αλλά με το λουρί μου.