
Μου άρεσε το όνομά του και είχα ενθουσιαστεί με αυτό το σκίτσο του.
Είχα ενθουσιαστεί, όμως...
Για εμένα, η ιδανική Αφέντρα - ως εμφάνιση -, είχε τα εξής χαρακτηριστικά, πάντα: ψηλή, με πλούσιο στήθος, μακριά πόδια - και συγκεκριμένα -, μακριά μαύρα μαλλιά με πυκνές αφέλειες.
Και το σκίτσο αυτό, ήταν ακριβώς ό,τι είχα στο μυαλό μου.
Αλλά μέχρι εκεί.
Τα έργα του Sardax είναι καθαρά εμπορικά, πολλά είναι χυδαία, και κάποια άλλα άκρως πορνογραφικά.
Κι όταν ένας καλλιτέχνης καταλήγει να είναι πορνογραφικός, παύει να είναι καλλιτέχνης.
Είναι, απλώς, εκμεταλλευτής.
Είχα ενθουσιαστεί, όμως...
Για εμένα, η ιδανική Αφέντρα - ως εμφάνιση -, είχε τα εξής χαρακτηριστικά, πάντα: ψηλή, με πλούσιο στήθος, μακριά πόδια - και συγκεκριμένα -, μακριά μαύρα μαλλιά με πυκνές αφέλειες.
Και το σκίτσο αυτό, ήταν ακριβώς ό,τι είχα στο μυαλό μου.
Αλλά μέχρι εκεί.
Τα έργα του Sardax είναι καθαρά εμπορικά, πολλά είναι χυδαία, και κάποια άλλα άκρως πορνογραφικά.
Κι όταν ένας καλλιτέχνης καταλήγει να είναι πορνογραφικός, παύει να είναι καλλιτέχνης.
Είναι, απλώς, εκμεταλλευτής.
Μετά, γνώρισα τον Giko.
Αυτός ήταν άλλο θέμα...
Αυτός ήταν άλλο θέμα...

Φορούσαν αισθησιακά εσώρουχα, έμοιαζαν με pin-up girls των '50's, ήταν οι ίδιες αισθησιακές.
Η λέξη "αισθησιασμός", ήταν αποτυπωμένη στην ίδια του την τεχνοτροπία.
Σβησμένα φόντα, μολυβένιες φιγούρες που έλαμπαν στο ασπρόμαυρο.
Αλλά το βασικότερο, ήταν ότι έβλεπες έναν άνδρα να υποτάσσεται σε μία Γυναίκα.
Το χωμένο ανάμεσα στα πόδια Της κεφάλι του, δεν σε άφηνε να δεις την έκφραση του προσώπου του.
Στα σκίτσα του, ωστόσο, η επιθυμία του υποτακτικού για Εκείνη, είναι εμφανής μέσω της τέλειας στύσης του.
Ήταν σκίτσα.
Ναι.
Αλλά ο αισθησιασμός ξεχείλιζε από τα πλαίσια...

Σβησμένα φόντα, μολυβένιες φιγούρες που έλαμπαν στο ασπρόμαυρο.
Αλλά το βασικότερο, ήταν ότι έβλεπες έναν άνδρα να υποτάσσεται σε μία Γυναίκα.

Στα σκίτσα του, ωστόσο, η επιθυμία του υποτακτικού για Εκείνη, είναι εμφανής μέσω της τέλειας στύσης του.

Ναι.
Αλλά ο αισθησιασμός ξεχείλιζε από τα πλαίσια...

Η χαριστική βολή, όμως, ήρθε από μακριά...
Από την Ιαπωνία συγκεκριμένα.
Από έναν υπέργηρο κυριούλη, που το όνομά του πέρασαν εβδομάδες μέχρι να το αποστηθίσω.

Τι Hiroshima, τι Kurosawa...

Μπορεί να μη το θυμόμουν αλλά τα σκίτσα του είχαν γράψει μέσα στο μυαλό μου.
Χμ... όχι "γράψει"...
Χαράξει.

Αυτό που έβλεπα, δεν υπήρχε, λέμε...
Και θα το πω απλά: αν υπάρχει ένας θεός στο BDSM, αυτός είναι ο Namio Harukawa.

Είναι το ύψος Της Αφέντρας, το βάρος, ο όγκος.
Είναι η πληθωρικότητά Της: τα γεμάτα στήθη Της, η ανοικτή λεκάνη Της.
Αλλά αυτό που μπορεί να σε κάνει να ξεφύγεις εντελώς, είναι οι γοφοί Της...

Εκείνες οι πτυχές του δέρματός Της, γύρω από τους γοφούς Της, γύρω από τους γλουτούς Της, γύρω από την κοιλιά Της...
Εκείνες οι αναιδείς βρεφικές πτυχές, που απομακρύνουν τους ηδονοβλεψίες, για να δώσουν πλήρη τη θέα σε εκείνους που βασανίζονται κοιτάζοντάς τες.
Που νομίζουν πως αν τις πλησίαζαν, θα μύριζαν αρωματισμένο ταλκ...
Που νομίζουν πως αν τις άγγιζαν, θα ένοιωθαν την υγρασία που διπλώνεται μέσα τους...

Κανείς δεν έχει αποδώσει τη Γυναικεία υπεροχή, τόσο ουσιαστικά.
Ένας σιωπηλός μάγος, που κρύβεται ίσως κάπου στην Ανατολή.
Ούτε μία φωτογραφία του, ούτε μία συνέντευξή του...

Δεν έχει ανάγκη να μιλήσει. Έχει ανάγκη να πράξει.
Δεν ξέρω πόσο θα ζήσει ακόμη. Ξέρω, όμως, ότι θα πέθαινα να τον γνωρίσω.

Για να ανέβει αυτό το post, μου πήρε ώρες.
Δεν ήξερα ποια από όλα τα αγαπημένα μου σκίτσα να ανεβάσω.
Θα ήταν πολύ πιο εύκολο/γρήγορο, να ανεβάσω αυτά που δεν μου αρέσουν και τόσο.
Ήξερα, όμως, με ποιο θα κλείσω...

Και αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έγραφα τόσο καιρό για εκείνον.
Ήξερα ότι δεν θα τα κατάφερνα.
Και δεν τα κατάφερα.
Τι μπορώ να γράψω, λοιπόν, για το πιο αγαπημένο μου;
Μόνο ότι θα ήθελα μία μέρα, να γίνει ένα πιστό αντίγραφο με λάδια, ένας μεγάλος πίνακας, και να τοποθετηθεί πάνω από το κρεβάτι μου.
Γιατί ό,τι σήμαινε πάντοτε για εμένα το BDSM, η D/s, είναι σε αυτό το σκίτσο.
Τίποτε άλλο.