21.4.10

My Life Now (Part 2)

Σήμερα έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω, ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν γαϊδούρι.
Ακόμη πιο πίσω, θα πρέπει να ήμουν ο Ιώβ. Τα όρια της υπομονής μου είναι τέτοια, που αν κάποιος μου το έλεγε πριν ξεκινήσει η εκπαίδευση, θα έπεφτα κάτω από τα γέλια. Κι όμως. Η κατανόηση της ανθρώπινης φύσης έχει αυτήν την κατάληξη.

Από την άλλη, δεν έχω κανένα ίχνος ανοχής.
"Κατανοώ", δεν σημαίνει αποδέχομαι. Όταν κάτι είναι απαράδεκτο ή εκτός ορίων μου, σε κλωτσάω στον γκρεμό. Χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Χαίρομαι πολύ όταν γνωρίζω καινούριους ανθρώπους.
Έχω μία αλυσίδα γνωριμιών, που ο κάθε της κρίκος είναι ιδιαίτερος. Και ξεχωριστός. Οι προσωπικότητες των ανθρώπων που επιλέγω, είναι αντιφατικές μεταξύ τους αλλά όλοι είναι μοναδικοί. Αυτή την αλυσίδα, την φροντίζω διαρκώς και την μακραίνω με κάθε ευκαιρία.

Η επαφή μου με τους ανθρώπους, είναι ιδιαίτερη.
Με κάποιους, είναι έρωτας με την πρώτη ματιά. Γνωριζόμαστε, και δεν παύουμε ποτέ να έχουμε επαφή. Με την πλειονότητα, όμως, είναι αλλιώς. Σπάνια έρχονται κοντά μου. Συνήθως με αποφεύγουν. Παρ' ότι είμαι ανοικτός άνθρωπος, δεν με πλησιάζουν. Καταλαβαίνουν. Και απομακρύνονται. Για λίγο. Γιατί δεν μπορούν να μην πλησιάσουν. Κι όταν το κάνουν, δεν φεύγουν ποτέ.

Οι φιλίες μου είναι μακροχρόνιες.
Με κάποιους, δεν έχουμε έρθει ποτέ σε ρήξη. Με καταλαβαίνουν. Με την πλειονότητα, όμως, έχουμε έρθει σε μία. Μία και μοναδική. Τους αφήνω να φύγουν. Δεν μιλώ. Απλώς, τους περιμένω να γυρίσουν. Όταν καταλάβουν, επιστρέφουν. Όταν επιστρέφουν, δεν χρειάζεται τίποτε περισσότερο από ένα χαμόγελο και μία αγκαλιά. Κι όταν το κάνουν, δεν φεύγουν ποτέ.

Μπορεί το ψευδόνυμό μου να είναι "Νυχτερίδα".
Αλλά αυτό έχει να κάνει με τους άνδρες. Με τους ανθρώπους, γενικά, το ψευδόνυμο θα ήταν "Σκαντζόχοιρος". Με βλέπουν πολύ χαριτωμένη, με συμπαθούν. Τα αγκάθια, όμως, πάντα σε πρώτο πλάνο. Αν όλα πάνε καλά, η εικόνα δεν αλλάζει. Αν όχι - εάν κάνουν κάτι λάθος, κάτι ανεπίτρεπτο -, ο σκαντζόχοιρος αρχίζει και γίνεται μία μπάλα. Αργά. Δεν το πιάνει το μάτι τους. Κι εκεί που μπορεί να νομίζουν ότι τον έχουν, η μπάλα έχει αρχίσει να κυλάει μακριά. Ακόμα κι αν είναι ανηφόρα. Πριν προλάβουν να γυρίσουν το κεφάλι τους, έχει εξαφανιστεί. Και δεν γυρίζει ποτέ ξανά πίσω.

Δεν έχω συγχωρήσει άνθρωπο στην ζωή μου.
Είμαι πολύ ξεκάθαρη απέναντί σου, για να βγάλεις λάθος συμπεράσματα. Και πολύ ειλικρινής, για να κάνεις κάτι άλλο από αυτό που θα έπρεπε. Οπότε, ό,τι κάνεις, το κάνεις σκόπιμα. Αν κάνεις κάτι, θα σου το πω. Αν με πειράξει κάτι, θα σου το επισημάνω. Εάν με αγνοήσεις, έχεις τελειώσει. Χωρίς δεύτερη ευκαιρία.

Είμαι ο τύπος που παίρνει με το κουταλάκι και δίνει με το σταγονόμετρο.
Εάν η υπομονή σου δεν είναι αρκετή, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Οι ρυθμοί μου είναι αργοί. Αργοί και μεθοδικοί. Στα πάντα. Σέβομαι τους οιωνούς και ακολουθώ τα σημάδια. Με γνώμονα πάντοτε το ένστικτό μου. Δεν στενοχωριέμαι ποτέ για κάτι που δεν γίνεται. Ξέρω ότι υπάρχει λόγος. Όταν, όμως, κάτι είναι για να γίνει, είμαι εκεί 100%. Μέχρι να το φέρω εις πέρας. Αλλά ακόμα κι αν αυτό στην πορεία αλλάξει, θέλω να ξέρω ότι ούτε για μισό λεπτό δεν φάνηκα λίγη.

Αν είμαι υπερήφανη για κάτι;
Ναι. Για συγκεκριμένα πράγματα. Για το ότι ποτέ δεν έχω προσβάλλει άνθρωπο, ποτέ δεν έχω φερθεί αλαζονικά, ποτέ δεν εξαπάτησα κάποιον, ποτέ δεν ξενοπήδηξα, ποτέ δεν πρόδωσα κάποιον που με αγάπησε - ακόμη κι αν δεν τον είχα αγαπήσει εγώ.

Δεν θέλω να αλλάξει κάτι σε εμένα.
Μου άρεσα πάντα, και σήμερα μου αρέσω ακόμη περισσότερο. Πληρώνω κάθε μέρα την réceptionniste. Αυτό μόνο μου κοστίζει. Από την άλλη, θα ήμουν αχάριστη αν έλεγα ότι δεν αξίζει τα λεφτά της. Εκείνη φροντίζει για να έχω ό,τι θέλω και να το απολαμβάνω με την ησυχία μου. Και να μπορώ να αφοσιώνομαι.

Αν γύριζε ο χρόνος πίσω;
Θα ήθελα να είχα πάρει την απόφαση της πρόσληψής της από νωρίς. Θεωρώ πως έχασα πολύτιμο χρόνο με τα ανθρωπάκια, με την Ελληνική πραγματικότητα. Θα είχα κάνει πολλά περισσότερα από όσα έχω καταφέρει σήμερα.

Αλλά ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω.
Και για να μην γυρίζει, σημαίνει ότι υπάρχει λόγος. Σημαίνει ότι για να μάθει κανείς, πρέπει να χτυπήσει το κεφάλι του κάμποσες φορές, να αναθεωρήσει, να επανεξετάσει, να εκτιμήσει σωστά. Και για να έχει να θυμάται όλα τα λάθη του. Για να μην τα ξανακάνει.

Ιδιαιτέρως αν αυτός ο "κανείς", είναι μία Domme.