4.7.10

1 Year BDSM BéBé Blog

Σε μία σχέση εξελίσσονται τρεις δυναμικές.
Εσύ, ο άλλος, και η ίδια η σχέση.
Αν και τα 3 το κάνουν με ίσες ταχύτητες, όλα είναι ok.
Το ζητούμενο
είναι η ίδια κατεύθυνση.
Η ταχύτητα ρυθμίζεται.
Η κατεύθυνση όχι.


Πριν ένα έτος, ξεκινούσα να γράψω για το BDSM.
Μόνη.
Ήθελα να γράψω για μερικά πράγματα που βίωσα, για κάποια άλλα που πιστεύω.
Πίστευα ότι σε έναν-ενάμιση χρόνο θα το είχα ολοκληρώσει.
Πίστευα ότι θα είχε αναγνώστες μόνο άτομα του χώρου κι αυτό περιορισμένα, διότι αυτό το ιστολόγιο δεν έχει καμμία σχέση με την παραμύθα του BDSM.
Οπότε θα ήταν μάλλον ξενέρωτο για την μάζα του.

Μετά από ένα έτος, δεν είμαι μόνη.
Τα στατιστικά του blog - εάν ισχύουν και είναι αξιόπιστα - είναι μακράν από τα αναμενόμενα.
Άτομα εκτός χώρου ενδιαφέρονται γι' αυτόν.
Και μου είναι τόσο παράξενο...
Στα mail που μου στέλνουν τα άτομα που το διαβάζουν, δεν ενδιαφέρονται για την παραμύθα. Ενδιαφέρονται για την ουσία.
Και είναι περίεργο, γιατί γι΄αυτήν ενδιαφερόμουν πάντοτε κι εγώ.
Και δεν περίμενα ποτέ, αυτό να συμβεί στο internet.

Ίσως το υποτίμησα.
Ίσως ήμουν λάθος.
Οι ανθρώπινες σχέσεις πάντα θα απασχολούν και θα ενδιαφέρουν τα άτομα που επιμένουν να ξύνουν την επιφάνεια. Που το marketing δεν τους επηρεάζει. Που έχουν λογική και ψάχνουν γι' αυτήν. 'Ισως, λοιπόν, ακόμα και ο χώρος του BDSM, να τους λέει πράγματα που αφ' ενός δεν είχαν μάθει και αφ' ετέρου θα το ήθελαν, διότι είναι τόσο καλά κρυμμένο στην προσωπική ζωή του καθ' ενός, που δεν θα το συζητούσε ποτέ μαζί τους. Για πολλούς λόγους.

Πριν έναν χρόνο, δεν θα πίστευα κανέναν εάν μου έλεγε ότι μία μέρα αυτό το ιστολόγιο θα μεταφράζεται από άτομα εκτός Ελλάδος. Ότι θα μου έστελναν mail με τις δικές τους D/s ιστορίες που έζησαν ή ζουν. Ότι Domme βάζουν τους σκλάβους Τους να διαβάζουν την ιστορία του Χ. Δεν θα πίστευα κανέναν εάν μου έλεγε, ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου συγκεκριμένα άτομα, για συγκεκριμένους λόγους, που δεν έχουν καμμία σχέση με το εμπόριο και την πορνεία.

Τα mail που παίρνω, δεν είναι 1000δες.
Ούτε καν 100ντάδες.
Είναι, όμως, 10δες, και όλοι γράφουν για την ανθρώπινη φύση, τα ανθρώπινα ένστικτα, για το τι μπορεί να κρύβει κανείς μέσα του. Όχι γιατί ντρέπεται γι' αυτό, όχι γιατί το θεωρεί κακό. Αλλά γιατί δεν βρίσκει κανέναν να το συζητήσει. Κάποιον που να ενδιαφέρεται σοβαρά και να μην θέλει να παραμυθιάσει ή να παραμυθιάζεται. Κάποιον που ο όρος "kinky/fetish play" δεν του αρκεί. Κι εκεί συμφωνούμε στο έπακρον. Διότι όταν το "play" μπαίνει σε μία πρόταση, οι έννοιες υποβαθμίζονται.

Σκεφτόμουν πόσο επώδυνο θα είναι να γράψω για το τι έζησα στην προ-internet ζωή μου. Και δεν ήμουν και τόσο σίγουρη εάν θα ήθελα να το κάνω μέχρι τέλους. Η σκέψη της άλλης Νανάς με παρακινούσε. Τώρα, μετά από έναν χρόνο, όλοι αυτοί οι άνθρωποι, με έχουν γυρίσει στην προ-BDSM σχέσεων εποχή. Και με παρακινούν να γράψω για ό,τι είχα διαβάσει για τις σχέσεις και για τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξα. Ίσως και η άλλη Νανά, να το ήθελε.

Κι εδώ πρέπει να καταστήσω σαφή τα εξής.
Γράφω όπως μιλώ. Οποιοδήποτε άτομο που με γνωρίζει πέσει σε αυτό το blog, θα καταλάβει αμέσως ότι το γράφω εγώ. Γιατί θα είναι σαν να με ακούει. Μπορεί να μην έχει ακούσει ποτέ αυτά που θα γράψω. Αλλά θα καταλάβει ότι είμαι εγώ.

Μιλώ, όμως, λίγο. Οπότε, όλα θα είναι μετρημένα. Μπορεί να διαβάζουν και οι vanilla αυτό το ιστολόγιο, αλλά εγώ γράφω για τους BDSMers. Ναι, προσπαθώ να γράφω απλά ή λίγο πιο αναλυτικά από όσο θα έγραφα, για να καταλαβαίνουν κι εκείνοι, αλλά μην ξεχνά κανείς ότι αυτό το blog έχει να κάνει με το BDSM. Με εμένα και το BDSM. Που αυτό σημαίνει, ότι ό,τι γράφεται εδώ, είναι η δική μου προσωπική εμπειρία κι εγώ δεν εκπροσωπώ κανέναν και τίποτα. Ούτε καν το ίδιο το BDSM. Δεν είμαι εγώ το BDSM. Και το ότι ανήκω σε αυτό, δεν σημαίνει ότι τα αποδέχομαι όλα και τα υποστηρίζω. Και νομίζω, ότι με το "Off-Broadway" έχω αποτρέψει κάποιους από το να υποθέτουν πως εδώ θα βρουν λύσεις ή απαντήσεις, σε ό,τι σχετίζεται με τον χώρο.

Και κάτι άλλο.
Αυτό το ιστολόγιο, δεν είναι επιστημονικό. Δεν έχει να κάνει με αναλύσεις που άπτονται επιστημών. Εκτός από ένα post που πρέπει να γραφτεί σχετικά, η γραφή θα σταματά εκεί που θα αρχίζει η επιστήμη. Δεν είμαι ο Freud. Όποιος θα επιθυμούσε μία τέτοια ανάλυση, έχει όλο το internet δικό του και ένα καλό βιβλιοπωλείο στην γειτονιά του. Εγώ, εδώ, δεν δίνω εξετάσεις. Ούτε παραθέτω τις διατριβές μου. Και καλά θα κάνει να μην ξαναδιαβάσει αυτό το blog.

Πιστεύω, επίσης, ότι δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί δεν επεκτείνομαι στις πρακτικές του BDSM στην γραφή μου. Τα άτομα του χώρου καταλαβαίνουν και τι θέλω να πω και τι εννοώ. Και από την άλλη, αυτά που έχω κάνει - κυρίως στη προσωπική μου ζωή - δεν είναι ανακοινώσιμα. Ξέρω, ότι έτσι θα ήταν ολοκληρωμένο ό,τι γράφεται. Και θα το έκανα. Θα το έκανα, όμως, αν ήξερα ποιος τα διαβάζει. Το ότι μπορεί κάποιος να ανήκει στον χώρο του BDSM, δεν μου λέει κάτι. Πρέπει να ξέρω, ότι σε αυτόν που μιλώ ή γράφω, κατανοεί και τον τρόπο και τον λόγο. Και αυτό δεν γίνεται αν δεν με ξέρει. Επομένως, δεν θα υπάρξει κλειδαρότρυπα για να δει κάποιος ηδονιστής τα δικά μου ένστικτα επί του πρακτέου. Δεν αφορά και δεν ενδιαφέρει κανέναν άγνωστο, ποιες είναι οι πρακτικές που με εκφράζουν.

Αυτό που θα πρέπει να τον ενδιαφέρει, είναι αυτό που ενδιαφέρει κι εμένα.
Το ένστικτο. Οι σκέψεις. Τα συναισθήματα. Οι αντιδράσεις. Οι αντιφάσεις. Οι ανατροπές. Η γνωριμία με το άγνωστο. Ό,τι πηγάζει από την ροπή προς τον σαδομαζοχισμό. Όχι, όμως, με τις γνωστές εικόνες. Όχι με τις γνωστές φράσεις. Όχι με τους γνωστούς ανθρώπους.

Αλλά με κάποια γυναίκα, που ένοιωθε διαφορετική - και συνεχίζει και να είναι και να το αισθάνεται - με την σεξουαλικότητά της, με τα θέλω της, με τα πιστεύω της. Με μία γυναίκα που προσπάθησε να μάθει - και εξακολουθεί να θέλει να μαθαίνει - ποια είναι και τι μπορεί να κάνει. Με μία γυναίκα που αγαπάει την φύση της κι γι' αυτό αγαπάει και τους άνδρες. Αλλά με άλλον τρόπο.
Σκληρό.

Μετά από έναν χρόνο, οι σκέψεις και οι προθέσεις μου γι' αυτό το blog έχουν αλλάξει.
Όπως αλλάζει η κάθε σχέση.
Εσείς γνωρίσατε εμένα, κι εγώ αρχίζω να γνωρίζω εσάς.
Μπορεί οι ταχύτητές μας να είναι διαφορετικές.
Αλλά εφ' όσον βρισκόμαστε στην ίδια κατεύθυνση - κάποιοι, έστω, και εκ παραλλήλου -, μπορούμε να κάνουμε πολλά.

Σας ευχαριστώ όλους.