4.3.11

The Rule & The Exception

Έχω ξοδέψει αμέτρητες ώρες να ταξινομώ τα mail σας.
Και δεν με πειράζουν εκείνα που έχετε στείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση.
Με δυσκολεύουν εκείνα που έχετε στείλει στο cm...

Βγείτε από το cm!
Έχω βαρεθεί την ζωή μου να κάνω copy/paste!
Πως έχετε καταφέρει να με ξαναγυρίσετε 3 ολόκληρα χρόνια πίσω...

Ok.
Ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα ακόμη.

Τα γραφόμενά μου δεν είναι ευαγγέλιο.
Είναι η άποψή μου.
Αλλά η άποψή μου εν μέρει.
Όχι εν όλω.

Τι εννοώ.

Ας πούμε ότι αυτό το blog είναι κανονιστικό.
Ό,τι γράφω έχει να κάνει με την πλειονότητα.
Είναι αυτά που πιστεύω.
Αλλά ελάχιστα από αυτά που πιστεύω δεν είναι αναθεωρήσιμα.

Που σημαίνει, ότι μέχρι σήμερα, μέχρι αυτή την στιγμή - την όποια στιγμή - που τα γράφω, αυτά πιστεύω. Και ό,τι πιστεύω έχω μάθει να το υποστηρίζω. Έχω αλλάξει γνώμη για αναρίθμητα πράγματα στην ζωή μου. Πίστευα κάτι μέχρι να γνωρίσω έναν άνθρωπο, να βιώσω μία κατάσταση, που θα μου έδειχναν ακόμη και το ακριβώς αντίθετο.

Σε αυτό το blog θα βρει κανείς γενικεύσεις.
Ειδικεύσεις, εδώ, δεν υπάρχουν.
Το ότι μιλώ κατά κανόνα και κάποιες φορές δεν αναφέρω τις εξαιρέσεις, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.
Απλά, εκείνες τον επιβεβαιώνουν.
Ακόμη κι αν δεν αναφέρονται.

Κάποιοι πιστεύουν ότι είμαι ανοιχτόμυαλος άνθρωπος.
Δεν είμαι.
Είμαι πολύ στενόμυαλος άνθρωπος.
Πολύ συντηρητική, πολύ αυστηρή, πολύ κακιά.
Μέσα στο μυαλό μου δεν χωρούν εύκολα πράγματα.

Το BDSM δεν αντικαθιστά την ερωτική μου ζωή.
Το BDSM είναι κομμάτι τής ερωτικής μου ζωής.
Δεν ζω με δερμάτινα και πλαστικά αντικείμενα.
Ζω με ανθρώπους.
Και με εκείνους μπορώ να χρησιμοποιήσω πράγματα που δεν μπορεί να βάλει ο νους σας.

Παρατηρώ, ότι όσοι μπαίνουν στο cm για να επικοινωνήσουν μαζί μου, έχουν άλλες απορίες.
Απορίες που γεννώνται από την περιήγησή τους στο site, όχι μόνον εκείνες από το blog.
Δεν μπορώ να είμαι αντιπρόσωπος τού καθενός που δημιουργεί το κάθε profile και να εξηγώ εκ μέρους του το "πως" και το "για/τί".
Είστε μέσα στο site. Στείλετέ τους τις απορίες σας.

Επίσης.
Το BDSM, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, δεν έχει καμμία σχέση με την μάζα.
Και καταλαβαίνω απόλυτα τα mail τού στυλ "μα, εγώ διάβασα εκεί το τάδε".
Κι όταν το "τάδε" είναι σε ευθεία αντίθεση με την δική μου άποψη, αλλά το προσυπογράφουν 1.300 άτομα, κάποιοι σαστίζουν.
Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Δεν απολογούμαι εγώ για το τι συμβαίνει στο internet.

Μου ζητάτε να σας πω την άποψή μου για link που μου στέλνετε.
Δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο.
Ξαναλέω.
Εγώ γράφω την άποψή μου.
Και γενικολογώ.
Δεν είμαι ο κριτής κανενός.

Αυτό το μέσον που λέγεται "internet", είναι το μαγικότερο μέσον που έγινε ποτέ.
Και το λέω εγώ, που πριν από 3 χρόνια έλεγα άλλα.
Τελείως άλλα.
Και δεν είναι μαγικό γιατί σε κάποιους εξάπτει την φαντασία και τους χαζεύει.
Η μαγεία έγκειται στο γεγονός ότι είναι ένα μέσον που σου δίνει την ευχέρεια τού ελεύθερου λόγου. Αλλά, πιο σημαντικό, την ελεύθερη βούληση. Δεν νομίζω να έχει περάσει μέρα που, από τότε που έχω μπει, να μην έχω σκέφθει "πόσο μαλάκας ήσουν, ρε φίλε... πόσο, όμως...".

Έχασα χρόνια μακριά από το internet και το έχω μετανοιώσει όσο δεν φαντάζεται κανείς.
Γιατί μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, έμαθα τόσα όσα είχα φτύσει αίμα να μάθω μία ζωή.
Γιατί άνθρωποι που θαύμαζα, έγραφαν, μιλούσαν, υπήρχαν σε εικόνες, σε video.
Γιατί υπήρχαν τα ιστολόγια όσων είναι εν ζωή.
Και η πληροφορία μού προσφέρθηκε αυτούσια, χωρίς μεσάζοντες, οι οποίοι μια ζωή παρουσιάζουν τα πράγματα όπως εκείνοι θέλουν.
Και είχα την ελευθερία να διαβάσω και το αντίπαλο δέος, και να πάρω τις αποφάσεις μου.

Είχα την ελευθερία.
Γιατί μου την έδωσε αυτό το μέσον.
Μην μου στέλνετε ερωτήσεις για το/ν οποιο(ν)δήποτε.
Τα γραπτά μιλούν από μόνα τους.
Ο καθένας μας έχει την ευθύνη του.
Ο άλλος δεν έχει κανένα δικαίωμα να κρίνει.

Αλλά και, κάποιες φορές, κανένα νόημα.
Ένα απλό παράδειγμα.
Μου ζητάτε να κρίνω ένα site που κατά την εγγραφή είχε την επιλογή "αιμομιξία";
Είστε σοβαροί;
Υπάρχει λογικός άνθρωπος που θα εκφέρει και γνώμη;
Για ποιο;
Για το πλήθος των "ανδρών" που μπαίνουν για να αυνανίζονται καθημερινά, αδιαφορώντας;
Είστε σοβαροί;
Έχει σχέση το BDSM με αυτό;
Συνέλθετε!

Εάν κάποιοι χρησιμοποιούν το internet ως πτυελοδοχείο - δεν γράφω αυτό που θα έπρεπε... -, το να καθήσει κανείς να γράφει απόψεις, είναι σαν να το παίρνει και να το φοράει καπέλο.
Συνέλθετε!

Δεν θα αρνηθώ ότι στο BDSM ανήκουν άνθρωποι που δεν αξίζουν ούτε για φτύσιμο.
Αλλά αυτό συμβαίνει μόνο στο BDSM;
Κι εγώ τι είμαι ακριβώς;
Η συνήγορος υπεράσπισης;
Έχετε τρελαθεί;

Το BDSM είναι ελευθερία.
Είναι να κάνεις με έναν άνθρωπο - ή και περισσότερους, αν γουστάρεις - ό,τι έχεις φανταστεί και ό,τι δεν έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σου.
Είναι συν.
Δεν είναι μείον.
Δεν σου αφαιρεί.
Σου προσθέτει.

Όποιος δεν έχει αυτόν τον τρόπο σκέψης, δεν ανήκει στο δικό μου πεδίο εξερεύνησης.
Πηγαίνετε να ρωτήσετε εκείνους.
Όχι εμένα.

Όχι, δεν βλέπω τους άνδρες σαν σκουπίδια.
Οι άνδρες είναι το ωραιότερο δημιούργημα τής φύσης.
Το ωραιότερο, όμως, δεν μπορεί να συγκριθεί με το θαύμα.

Όχι, οι άνδρες δεν με κυνηγούν στους δρόμους, σκίζοντάς μου τα φουστάνια.
Σας διαβεβαιώ, πηγαίνω στην λαϊκή και επιστρέφω σώα και αβλαβής.
Το ίδιο και από το super market.

Όχι, δεν βλέπω τους σκλάβους σαν ζώα.
Ούτε σαν παιδιά μου.
Δεν είμαι ούτε μπόγιας, ούτε μανούλα.
Είμαι γυναίκα.

Όχι, δεν υποκλίνονται όλοι μέσα στο cm στην χάρη μου.
Δεν είμαι το "εικόνισμα τού cm" που όλοι θέλουν να προσκυνήσουν.

Τι είμαι;

[Γειά Σας Κυρία.Θα θέλατε έναν σκλάβο να Σας γλύφει τα πόδια,να τον σκίζετε,να τον φτύνετε,να του έχετε chastity belt χωρίς να τον αφήνετε να τελειώσει,να τον πατάτε με τα πόδια και τα τακούνια Σας,να τον χρησιμοποιείτε για cuckold και γενικά να τον κάνετε ότι θέλετε εσείς?Μπορείτε να με ξεφτιλίζετε και μαζί με φίλες Σας αν θέλετε και φυσικά και μαζί με τον άντρα Σας,να Σας υπηρετώ όσο Σας σκίζει.Περιμένω απάντησή Σας με διαταγές για το πώς θα γίνω το σκλαβάκι Σας.Αν δεν θέλετε κάτι από τα παραπάνω,εννοείται πως μπορείτε να με έχετε μόνο για να Σας γλύφω τα πόδια και να Σας τα ξεκουράζω με την γλώσσα μου όποτε και για όσο Εσείς θέλετε.]

Αυτό είμαι.
Ικανοποιημένοι;

Όχι, δεν πρόκειται να φύγω ποτέ από το cm.
Το έχω πει από την πρώτη στιγμή που μπήκα, και κανένα πουστράκι δεν πρόκειται να μου αλλάξει γνώμη, δείχνοντάς μου τον κώλο του. Κανένα διαταραγμένο ανθρωπάκι που θέλει να βγάλει τα απωθημένα του. Κανένα χαμαντράκι που κάνει τα πάντα ώστε να δει τα πόδια μου για να τον παίξει. Κανένα καθυ/στερημένο που του τρέχουν τα σάλια ακούγοντας μαστίγια την ώρα που διαβάζει το profile μου.

Το cm, για εμένα, είναι κεφάλαιο που θα αργήσει να αναλυθεί σε αυτό το blog.
Το cm, για εμένα, δεν είναι αυτά τα ανθρωπάκια.
Γιατί το BDSM, για εμένα, δεν έχει σχέση με ανθρωπάκια.
Το BDSM, για εμένα, έχει σχέση με ανθρώπους.
Με αληθινούς άνδρες και αληθινές Γυναίκες.

Αλίμονό μου, εάν με απέτρεπαν ή με φόβιζαν όλα αυτά.
Αλίμονό μου, εάν δεν τα είχα υπολογίσει.
Αλίμονό μου, εάν δεν ήξερα ποια είμαι και περίμενα τούς χρήστες ενός site να κάνουν την αναγνώριση.

Είμαι στο internet λόγω τού cm.
Αυτό το blog δεν θα υπήρχε χωρίς το cm.
Η ζωή μου δεν θα είχε αλλάξει χωρίς το cm.

Και την ζωή μου δεν την άλλαξαν αυτού του είδους οι χρήστες.
Δεν με αγγίζει η μάζα.

Τι με αγγίζει;

Σήμερα, όλη μέρα, προσπαθώ να μεταφέρω τα mail σας από εκεί σε Word.
Είμαι όλη μέρα μέσα στο cm.
Είναι απομεσήμερο και, παράλληλα, συνομιλώ με τον Godfather στο chat.
Εκείνος στην εργασία του.

Μέσα στην μεταφορά, ανοίγω αυτό το mail, που διαβάσατε, κατά λάθος.
Το αντιγράφω και του το στέλνω, στο ξεκάρφωτο.
Είχαμε σταματήσει να μιλάμε για λίγο.

["Αγαπητέ σκλάβε...
Το γράμμα σου με γέμισε χαρά, γιατί βρήκα επιτέλους συτό που ζητάω στη ζωή μου...
Να συνεχίσω?
Με χαλάει όμως η επιθυμία σου να μην σε αφήνω να τελειώσεις
Επιμένεις σ' αυτό?
Εγώ αντίθετα, επιθυμώ να έχεις πολλαπλούς και δυνατούς
[4/3/2011 3:31:57 μμ] Ο-Η "" λέει : οργασμούς...
...αντίθετα εγώ, θέλω να τελειώνεις πολλές φορές...
Μα είναι απλό! Θα πάει κατευθείαν στο Δαφνί...
[4/3/2011 3:34:24 μμ] Ο-Η "" λέει : "όσο για το κολαράκι σου, θα ξεκινήσουμε καταρχήν από ένα μικρό μπουκαλάκι
και στη συνέχεια θα αυξάνουμε τη διάμετρο, αλλά και το μήκος
μέχρι ολόκληρη νταμιζάνα
"πιστεύω ότι θα με κάνει αλήθεια περήφανη...
όταν δεν θα υπάρχει στην αγορά ΚΩΛΟΒΥΘΟΜΕΤΡΟ για να μετρήσει τη διάμετρο
"Θα πρέπει να γνωρίζεις επίσης, ότι η εταιρεία "ΕΔΡΑΣΙΣ_Χ.ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΑΤΕ"
κατασκευάζει φρεατοπασσάλους
μεγάλης διαμέτρου
θα ξεκινήσουμε από ένα μικροπάσσαλο, διαμέτρου Φ200 κατά DIN 4128
Αλλά θα με κάνεις περήφανη, όταν περάσουμε στο
[4/3/2011 3:38:11 μμ] Ο-Η "" λέει : DIN 4014
που εξετάζει φρεατοπασσάλους
[4/3/2011 3:38:26 μμ] Ο-Η "" λέει : μεγάλης διαμέτρου
Νομίζω πάντως, ότι πρέπει να απαντήσετε στο παλληκάρι ....
[4/3/2011 4:15:35 μμ] Ο-Η "" λέει : Τι ζητάει ο καϋμένος?
[4/3/2011 4:15:47 μμ] Ο-Η "" λέει : ένα έμβολο για τον κώλο του...
Δηλαδή δεν θα του γράψετε?
[4/3/2011 4:17:30 μμ] Ο-Η "" λέει : και οι πάσσαλοί μου?
θα μείνουν χωρίς test?
[4/3/2011 4:18:08 μμ] Ο-Η "" λέει : ηνταμιζάνα μου ?
ένα μικρό μπουκαλάκι έστω?
ένα τοοοοοοοσο δα μικρούλι?
μια κοκακολίτσα?
δεν είσαστε καθόλου εντάξει!
[4/3/2011 4:19:20 μμ] Ο-Η "" λέει : αντε μωρέ
[4/3/2011 4:19:23 μμ] Ο-Η "" λέει : !!!
[4/3/2011 4:19:30 μμ] Ο-Η "" λέει : ουτε καν κουμπαρας?
[4/3/2011 4:20:45 μμ] Ο-Η "" λέει : ένα μικρό σκουποξυλάκι?
]

Αυτός ο άνθρωπος - και δυο χούφτες ακόμη κι άλλοι σαν αυτόν - είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος για εμένα.
Αυτόν τον άνθρωπο τον γνώρισα στο cm.
Κι αυτός ο άνθρωπος μου στάθηκε - και μου στέκεται - όλον αυτόν τον δύσκολο καιρό.

Τρεις μήνες είχα ξεχάσει πως είναι να γελάς.
Και σήμερα με έκανε να γελάσω τόσο δυνατά...

Λοιπόν;...

Ας ξαναγυρίσουμε στις εξαιρέσεις.
Καμμιά φορά, το να κοιτάς ένα δέντρο είναι πολύ πιο σημαντικό από το να κοιτάζεις το δάσος.
Στο δάσος μπορεί να χαθείς.
Στο δέντρο, όμως, μπορείς να αφήσεις το σημάδι σου.
Κι αμέσως γίνεται το "δικό σου" δέντρο.

Θέλω να τον ευχαριστήσω δημόσια.
Ξέρω ότι δεν έχω ζητήσει την άδειά του για να μεταφέρω τα γραπτά του από το chat.
Ξέρω, όμως, ότι δεν θα θυμώσει αύριο.
Γιατί θέλω να του πω, ότι εκείνος - όπως και κάποιοι άλλοι, λίγοι αλλά σημαντικοί - είναι μέρος τού θησαυρού μου από site τού επιπέδου χρηστών τού cm.

Και θέλω και να το πω σε εσάς.
Σε όλους εσάς που νομίζετε ότι μπορεί οι άνθρωποι να χαρακτηρίζονται από κάτι άλλο.
Ή από κάποιον άλλον.
Ο καθένας χαρακτηρίζεται από τον λόγο του και τις πράξεις του.
Και όταν δεν έχεις να πεις κάτι καλό για κάποιον, είναι προτιμότερο να μην λες τίποτα.
Γιατί ό,τι κι αν πεις, χαρακτηρίζει εσένα.
Όχι εκείνον.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλους εκείνους που, μετά από το τελευταίο post, στέλνουν τις ανησυχίες τους και τις ευχές τους για εμένα.
Τις ευχές σας τις έχω ανάγκη.
Τις ανησυχίες να τις βάλετε εκεί που ξέρετε.

Είμαι μια χαρά, και σκοπεύω να σας θάψω όλους.

Θα επανέλθω.