11.12.11

The Life Coach


Κυρία BlackBat

Με λένε () και σας γράφω μετά από επιθυμία του προπονητή μας και εκ μέρους ολόκληρης της ομάδας.

Είμαστε ο όμιλος () και το γυμναστήριό μας είναι στο (). Εμείς ανήκουμε στην ομάδα της () και ελπίζω να μην σας τρομάζει. Ξέρω ότι είστε γυναίκα και ότι οι γυναίκες δεν ασχολούνται με τέτοιου είδους αθλήματα. Αλλά εσείς δεν φαίνεται ότι είστε μια οποιαδήποτε γυναίκα γι' αυτό και σας γράφω αυτό το mail.

Βρήκα το blog σας τυχαία καθώς έψαχνα στο () και ήσασταν μέσα στις επαφές του φίλου μου. Βρέθηκα να το διαβάζω συνέχεια, να γυρίζω μετά από την προπόνηση να το διαβάζω, μετά από νυχτερινή έξοδο ξημερώματα να το διαβάζω, όταν ήμουν άρρωστος έπαιρνα το laptop στο κρεβάτι για να το διαβάσω. Δεν μπορούσα να ξεκολλήσω μέχρι που το τελείωσα. Εκείνη την μέρα πήγα στον προπονητή μου και του μίλησα για εσάς. Μάλλον θα αναρωτιέστε γιατί να το κάνω αυτό. Θα σας πω.

Πριν από μερικά χρόνια σε έναν αγώνα εκτός Ελλάδας τραυματίστηκα. Με είχε πάρει πολύ από κάτω, μέχρι που άρχισα να κάνω χρήση ουσιών. Νόμιζα πως τελείωσε η καριέρα μου και ότι το όνειρό μου έμεινε ξεκρέμαστο από μια ατυχία. Την περίοδο που έλειψα ο προπονητής που είχαμε έφυγε. Η ομάδα δεν είχε πάει καλά και από το συμβούλιο αποφασίστηκε να αλλάξουμε προπονητή. Δεν είναι ότι δεν ήταν καλός αλλά τον είχε πάρει ψηλά τον αμανέ και δεν έκανε αυτό που έπρεπε.

Και τώρα έρχομαι στον προπονητή που σας είπα.
Όταν ήρθε ο νέος προπονητής κανείς δεν τον συμπάθησε. Όταν με έπαιρναν τηλέφωνο συναθλητές μου έλεγαν ότι καλά κάθομαι εκεί που κάθομαι και όταν γίνω καλά να αλλάξω σύνδεσμο γιατί ο νέος προπονητής είναι λίγο λοξός και ότι δεν μπορούν να τα πάνε καλά μαζί του. Αλλά ο προπονητής αυτός είχε τίτλους πρωταθλητή από όλα τα μέρη του κόσμου και μπορεί να μην έμενε στην περιοχή μας και να ήταν αρκετά μεγάλος ακόμα και για προπονητής αλλά είχε μεγάλη αγάπη στο (). Λέγαμε ότι είναι παράξενος λόγο ηλικίας.

Μια μέρα πήγα να δω τα παιδιά όταν αισθάνθηκα καλύτερα. Όταν είδα τον προπονητή κατάλαβα τι εννοούσαν τα παιδιά. Αλλά σας έχει τύχει ποτέ τα πράγματα να μην είναι έτσι όπως φαίνονται και να κάνεις λάθος; Σε εμάς αυτό συνέβηκε. Και θα σας πω γιατί. Με φώναξε στο γραφείο του να μου μιλήσει. Και δεν έχω καταλάβει ακόμα πως, με έκανε να του πω για την χρήση που έκανα. Και αντί να με κρίνει, μου έδωσε ένα dvd στο χέρι. Μου είπε δες την και όταν γίνεις καλά έλα να ξαναμιλήσουμε. Η ταινία είχε τίτλο peaceful warrior. Όταν την είδα άλλαξε η ζωή μου. Δεν έβλεπα την ώρα να ξανανέβω στο (). Ήμουν σίγουρος ότι θα τα κατάφερνα.

Όταν έγινα καλά πήγα στον προπονητή μου. Του είπα πως αισθάνθηκα και πως σκεφτόμουν πριν και τότε, και ότι είχα σταματήσει την χρήση μαχαίρι μετά την ταινία. Και ξαναμπήκα σιγά σιγά στο πρόγραμμα με την βοήθειά του. Πίστεψε σ’ εμένα και τα κατάφερα. Τώρα συνεχίζω τους αγώνες και έχω καταφέρει από τότε να πάρω πολλές διακρίσεις. Ο προπονητής μας δεν ήταν κακός. Ήταν λιγομίλητος, νευρίαζε εύκολα, μας έβριζε, αλλά μετά καταλάβαμε ότι αυτός είναι ο τρόπος του να μας κάνει καλύτερους, να μας κάνει να βγάζουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Και τα κατάφερε. Σαν ομάδα έχουμε κατακτήσει αυτούς τους τίτλους στην Ελλάδα () και σε παγκόσμιο επίπεδο () και αν σας ενδιαφέρουν αυτά που λέω μπορώ να σας στείλω κι άλλα link και το κανάλι μας στο youtube.

Που έρχεστε τώρα εσείς; Όταν έπεσα πάνω στο blog σας με ενθουσίασε ο τρόπος που γράφετε, ο τρόπος που μιλάτε για εμάς τους άντρες, και περισσότερο από όλα ο χαρακτήρας σας. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν γυναίκες σαν εσάς. Δεν σας ξέρω και θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω, αυτό σκεφτόμουν κάθε φορά που σας διάβαζα και ακόμα αυτό σκέφτομαι. Ο τρόπος που σκέφτεστε και γράφετε, μου θυμίζει τον Nolte. Έχετε μια δύναμη που δεν συναντάς σε γυναίκα. Είστε μοναδική. Έψαξα να βρω κι άλλες που γράφουν για το s/m να δω μήπως είναι του χώρου σας όλα αυτά αλλά έπεσα πάνω σε κάτι βιζιτούδες (συγνώμη που το λέω αλλά έτσι είναι.)

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω στον προπονητή μου και να του το δείξω. Του μιλούσα με ενθουσιασμό αλλά εκείνος ούτε που μου έδινε σημασία. Του άνοιξα την σελίδα σας στο υπολογιστή του και πήγα να αλλάξω για την προπόνηση. Σε κάποια φάση τον περιμέναμε να έρθει και όταν πήγε κάποιος να τον φωνάξει τον βρήκε να φοράει τα γυαλιά του και να διαβάζει το blog! Είχε περάσει πάνω από ώρα από τότε που του το έδειξα. Όταν βγήκε κάναμε προπόνηση κανονικά. Όταν τελειώσαμε μας είπε να περάσει ένας ένας να δει την διεύθυνση του blog στον υπολογιστή του και να καθίσουμε στα σπίτια μας να διαβάσουμε το post με τίτλο the future is unwritten! Την άλλη μέρα όλη η ομάδα μιλούσε για εσάς γιατί δεν είχαν διαβάσει μόνο αυτό το post! Μας είπε ότι αν όλοι είχαμε μία γυναίκα σαν την BlackBat θα ήμασταν η καλύτερη ομάδα που έγινε ποτέ, γιατί δεν θα χρειαζόταν εκείνος να κάνει πολλή δουλειά θα την έκανε εκείνη από το σπίτι!

Ο προπονητής μας πίνει νερό στο όνομά σας. Όλη η ομάδα μιλάει για εσάς με τα καλύτερα λόγια. Γι' αυτό σας γράφω αυτό το mail. Ξέρουμε ότι δεν θα σας ενδιαφέρει το άθλημά μας γιατί είναι αλήθεια ότι είναι λιγάκι βάρβαρο για γυναίκα. Παρόλα αυτά θέλουμε να σας έχουμε κοντά μας και να σας πούμε ότι η παρουσία σας θα είναι τιμή για εμάς. Θέλουμε επίσης να σας καλέσουμε σε όποιους αγώνες θέλετε εσείς είτε εδώ είτε στο εξωτερικό, με τα εισιτήρια και όλα πληρωμένα. Θέλουμε να σας γνωρίσουμε και να μας μιλήσετε για ότι θέλετε εσείς. Η σελίδα στο Facebook είναι () αν θέλετε να μας προσθέσετε στις επαφές σας αν έχετε και εσείς, και το site () για να δείτε και αποσπάσματα από αγώνες. Δεν ξέρω πως μπορούμε να σας δελεάσουμε για να έρθετε. Δεν ξέρω δηλαδή αν αρκεί να σας πω ότι για εμάς είστε μία γυναίκα από τις σπάνιες, γιατί ξέρει ποια είναι και τι θέλει και που λέει τα πράγματα με το όνομά τους.

Και για να μην νομίζετε πως είναι κάτι πονηρό, θα χαρούμε να γνωρίζουμε και τον σύντροφό σας τον Χ. Να του πείτε πως είναι τυχερός που είναι μαζί σας κι ας είναι σκλάβος. Είναι μεγάλη τιμή για έναν άντρα να έχει μια γυναίκα σαν εσάς γιατί είσαστε έμπνευση και πηγή δύναμης. Βγάζετε από τους άλλους τον καλύτερό τους εαυτό. Μπορεί να είστε σκληρή, πολύ σκληρή πολλές φορές, αλλά είστε δίκαιη και σωστή και όταν λέτε κάτι το καταλαβαίνεις ότι είναι για το καλό. Μπορείτε να καταλάβετε γιατί εμείς σας βλέπουμε έτσι; Είστε η προσωποποίηση της πειθαρχίας, του σωστού, της τάξης και όλα τα σχετικά. Αυτό δεν το βρίσκεις στις σημερινές γυναίκες.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν θα αγνοήσετε το mail μας και ότι δεν θα χαθεί στον σωρό των άλλων γιατί καταλαβαίνουμε τι πρέπει να γίνεται. Σας εκτιμούμε πολύ και ευχόμαστε να μην σταματήσετε ποτέ να γράφετε. Για εμάς είστε πολύτιμη και δεν θέλουμε να σας χάσουμε. Ποιος θέλει να χάσει από την ζωή του μια γυναίκα σαν εσάς; Και εμείς είμαστε 12! Μη μας αγνοήσετε!

Θα περιμένουμε απάντησή σας διαβάζοντας καθετί που γράφετε και αν θέλετε να μας στείλετε μία διεύθυνση να σας κάνουμε το βιβλίο που είναι βασισμένη η ταινία δώρο. Πιστεύουμε ότι είναι στον χαρακτήρα σας και θα σας ενδιαφέρει πολύ.

Έχετε την εκτίμηση και τον θαυμασμό όλων μας,

()


Υπήρχαν mail που εξ αρχής με συγκινούσαν.
Καμμιά φορά τα λόγια και οι παρατηρήσεις ανθρώπων που δεν σε ξέρουν και διαβάζοντας τα γραπτά τους νοιώθεις ότι σε γνωρίζουν, σε αγγίζουν με έναν πολύ πιο περίεργο και ιδιαίτερο τρόπο από εκείνους που γνωρίζεις δια ζώσης.

Μην πάει το μυαλό κανενός σε κομπλιμέντα και τα συναφή.
Όχι.
Μπορεί να είναι ένα mail γεμάτο παρατηρήσεις, αλλά να έχει γραφτεί με τόση αγάπη και στοργή και ενδιαφέρον και αγωνία και διάφορα άλλα, που δεν έχουν σχέση με τα κοινότυπα «τι καλή που είστε!», «πω, πω, είστε εξαιρετική!».

Το δικό σας mail, με συγκίνησε περισσότερο από όλα.
Για 2 λόγους, βασικά.
Ασχολείστε με ένα άθλημα που αγαπώ πολύ – ναι, καλά διαβάσατε…
Είναι υπέροχη η αίσθηση να με διαβάζουν 12 άνδρες, παίρνοντας πράγματα από αυτά που γράφω.
Νομίζω ότι θα έδινα πολλά για να ήμουν σε μία γωνία να σας παρακολουθούσα…

Θέλω να σας πω, ότι οι ταινίες που βλέπετε στο profil μου, είναι ταινίες που σχετίζονται κατά βάση με τα Κυριαρχικά μου ένστικτα, και δεν θα αναλύσω κάτι. Υπάρχουν, όμως, και οι ταινίες που μου αρέσουν να βλέπω όταν κάνω την siesta μου, για παράδειγμα. Ταινίες ελαφρές, όπως το A Lot Like Love ή το Romy and Michele's High School Reunion ή το Good Luck Chuck, με ξεκουράζουν και με διασκεδάζουν.

Πρωτίστως, ωστόσο, υπάρχουν οι ταινίες που αποκαλώ «Εγώ».
Ταινίες όπως το The Jacket ή το Welcome to the Rileys ή το The Answer Man, είναι Εγώ. Είναι ταινίες που όταν τις βλέπω δεν υπάρχει τίποτα και κανένας που μπορεί να μου τραβήξει την προσοχή. Δεν είναι, απλά, ταινίες. Είναι Εγώ.

Η ταινία που μου αναφέρετε, είναι Εγώ από τις πιο Εγώ μου.
Και αυτό που με εντυπωσιάζει, είναι το πώς εγώ δεν ήξερα για το βιβλίο…
Το δώρο σας, λοιπόν, θεωρήστε ότι έχει παραληφθεί.
Σας ευχαριστώ που μου μιλήσατε για αυτήν την ταινία, δεν έχω λόγια για να σας περιγράψω τα συναισθήματα που αισθάνθηκα καθώς την παρακολουθούσα.
Και νομίζω πως δεν θα μπορούσατε να το καταλάβετε, ακόμα κι αν το προσπαθούσα.
Υπάρχουν σκηνές από αυτήν την ταινία που είναι συγκλονιστικές.

Το βιβλίο είναι δεδομένο ότι θα το πάρω.
Κι αυτό που είναι επίσης δεδομένο, είναι ότι θα είμαι παρούσα σε όσους αγώνες σας μπορώ να είμαι.
Θα μεταφέρω την διεύθυνση τού mail σας σε έναν άλλο λογαριασμό για να την χρησιμοποιείτε, και ήθελα να με ενημερώνετε σχετικά, όσο το δυνατόν νωρίτερα, προκειμένου να έχω την δυνατότητα να ρυθμίζω τις υποχρεώσεις μου.
Είναι χαρά και τιμή να ξέρω ότι είμαι ευπρόσδεκτη και ότι, με έναν ιδιαίτερο τρόπο, συμβάλλω.

Όσον αφορά την συνάντησή μας, θέλω να σας πω ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Μπορώ να γράφω για εμένα επειδή μπορώ να διατηρώ την ανωνυμία μου.
Δεν θα είχα καμμία αντίρρηση εάν με γνωρίζατε ως Νανά.
Αλλά από την στιγμή που αναφέρομαι ως BlackBat, τα πράγματα αλλάζουν.
Και θέλω να πιστεύω ότι καταλαβαίνετε τι λέω.

Κλείνοντας, θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες.
Για το ότι με διαβάζετε, για το ότι μπήκατε στον κόπο να επικοινωνήσετε μαζί μου και για το ότι αντιλαμβάνεστε πράγματα για εμένα στα οποία θέλω να αναφέρομαι ακροθιγώς.

Δώστε την αγάπη μου στον προπονητή σας.
Ναι, καμμιά φορά τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται με την πρώτη ματιά.
Πρέπει να έχεις υπομονή και επιμονή για να καταλάβεις.
Και μπορείς να καταλάβεις, εάν έχεις ενδιαφέρον.
Η αφοσίωση, η πίστη, η εμπιστοσύνη, είναι ό,τι ακολουθεί.
Και μετά τίποτε δεν είναι ανέφικτο.

Η θετική μου σκέψη για τα καλύτερα, θα είναι πάντα μαζί σας.
Θα σας σκέπτομαι, και θα σας επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ.
Σας το υπόσχομαι.

Και σας ευχαριστώ.